Monday, May 15, 2017

Üks unenägu ja vbla üks tõlgendus

Oma lühikese powernap'i ajal jõudsin väga sügavat und näha. Nägin, et olin justkui enda korteris, aga siis hakkasin seal avama uksi, mida ma varem polnud avanud või üldse märganud, et need seal on. See viis mind aga mitme uue toa ja vannitoa avastamiseni, mis mind päris rõõmsaks tegi, et ohhooo nii palju ilusaid suuri tube ja mina elan ainult siin ühes. Siis avastasin ka sellise rõdu/terassi, kus oli maas kunstmuru, aga klaasi tagant vaatas mulle vastu üks väga rääbaka olemisega kass. Läbi une veel mõtlesin, et appi kas eelmine üürnik on ta sinna unustanud või kuidas ta sinna sattus. Mingisugune toidukauss oli tal seal, aga oli näha et ta oli seal mitu kuud olnud. Hirmuga mõtlesin, et kas tõesti sama kaua kui mina seal elanud olen, ehk siis 5 kuud. Lähemalt vaadates tundus, et lisaks sellele, et ta oli hoolitsemata, oli tal ka kurgus auk ja ma nägin läbi selle augu ta luid või midagi. Tegin siis rõdu ukse lahti ja jooksin teise tuppa, tõmmates ühe ukse vahelt kinni, et kuskile loomakaitsesse helistada vms. Ma ei julgend teda puutuda, sest kartsin vist mingit haigust saada. Ukse vahelt veel korra piilusin teda, ta oli vahepeal värvi vahetand, aga pilk oli ikka sama tuhm. Millegipärast, ei suutnud ma õiget numbrit leida, kuhu helistada, et see kass ära viidaks. Vahepeal oli ta aga tüdrukuks muutunud. Tüdruk nägi sama räsitud välja kui see kass. Oli näha, et ta pole ammu söönud ja pesnud. Ta ei tahtnud mulle eriti rääkida, kuidas ta sinna rõdule sai, aga ütles et oli seal 2 ja pool kuud.

Minu sisemine Mina üksi udusel "rõdul" kinni olemas.


Mulle tundub, et terve unenägu oli mingeid sümboleid täis, mida ma lõpuni lahti ei oska seletada, aga ma olen päris kindel, et tegemist oli mu sisemaailma puhastamisega ja varjatud potentsiaali avastamisega, mis mul praegu päris elus ka oma sisemiste rännakutega eesmärgiks seatud on.

Mõningaid tähendusi veel unenägude seletajast:
HULGUS - laiskuse ilmsiks tulekut
TUALETTRUUM - vaimset vabanemist
UKS - kiiduväärt ja õilsat tegu
UUS KORTER - paranemislootust

Ma ütleks, et põnev ühesõnaga.

Ahjaa paralleelselt loen ka sellist raamatut nagu "Alkeemiline kaemus. Hingetarkuse kasutamine tervendamiseks ja juhiste saamiseks.", nii et kõik mis toimub mu alateadvuses ja unenägudes ning samal ajal ka argielus, on justkui omavahel seotud.

No comments: