Monday, May 29, 2017

Tuviõudukas

Üle-eelmine postitus rääkis ühest unenäost, mis ilmselt väljendas seda, et ma hoian mingeid asju enda sees  kinni või ei taha neid vastu võtta.
Tänaöine unenägu oli taaskord korduva temaatikaga. Seekord tahtis end kangesti tuppa pressida üks hiigelsuur (keskmise koera suurune) räsitud tuvi. Ta suled olid natuke sassis nagu ta oleks auto alla jäänud ja alumine noka osa oli ka vist puudu. Ma olin vanaema majas ja esimesest lukustamata uksest pressis ta end sisse. Järgmise ukse sain lukku pandud ja siis ta hüppas vastu seda ja tahtis hirmsasti tuppa pääseda. Ma kuidagi vaistlikult tunnetasin, et ta ilmselt tahab mingit abi saada, aga mul oli tunne, et ma ei oska seda talle anda ja milline kiirabi tuleks kohale kui ma ütleks, et tuvi on vigastatud???

Unenägu lõppes justkui sellega, et ma kuulsin kuskilt, et ta sai ikkagi lõpuks kellegi teise käest abi.
Võib-olla see oli see bluebird Bukowski luuletusest, kes puurist välja tahtis saada. Kuigi ma tunnen, et mul ei tohiks sellega enam probleeme olla.
Unenägude seletaja tõlgendus:
Tuvi tapmine - armsama või abikaasa kaotamist Ma justkui ju tapsin ta kui ta ukse taha ilma abita jätsin, aga ta oli kuidagi liiga agressiivne selleks, et ma oleks viitsinud teda päästa.
Õnneks pole kedagi kaotada.



JÄTA SEE MEELDE, TUVI !
 :

No comments: