Wednesday, May 3, 2017

Naine, kas on hea olla?

kas ma olen väga antifeminist ja tänamatu väljavõideldud õiguste eest, kui arvan, et liiga palju on viimasel ajal mingit hala teemal "kui raske on olla naine"? kas juba mitte see, et ma üldse sellist küsimust tõstatades end kuidagi imelikult süüdi tunnen, ei räägi iseenda eest?
aa okei, tegelt mulle tuli just meelde üks imelik postitus, mida enda uudisvoos nägin ja mis mind natuke närvi ajas ja mõtlema pani kui silmakirjalik on inimene naistele kui mingile ühtsele grupile/massile hinnangute andmises. aga samas, samamoodi antakse ju ka meestele kui ühtsele grupile hinnanguid. aaapppiiii hinnanguuud pffffff

ahjaa ja veel tuli meelde üks päeval pealtkuudud vestlus. okei, ma ei hakka enda algset küsimust kustutama ja sõnu sööma, muidu kaob terve postituse point ära, aga jah, okei, saan aru miks teema õhus on.

see kõik eelnev oli vist midagi sarjast "arutlusi omakeskis"
stay tuned for next time.

No comments: