Wednesday, May 3, 2017

izzant mai saa aru

kas inimesed, kellel ohutunnetus puudub, on kuidagi rumalamad? noh just selles suhtes, et neil puudub elementaarne ellujäämistung või kuidagi nagu enda aju töötab su ellujäämisele vastu. sama on vist suitsidaalsetel inimestel. ull värk.
aa ok nüüd ma lugesin uuesti selle lause, mis ma kirjutasin ja sain aru et esimene ja teine lause koos ei meiki üldse senssi. naguuu ma püstitasin küsimuse ja siis järgmine lause oleks pidanud sellele vastama loogiliselt võttes või noh teise lause algus justkui viitab sellele, aga siis tekkis mingi lühis vist.
aa nii nüüd lugesin uuesti, koos eelneva lõiguga ja sain aru, mis ma olin öelda üritanud. kahjuks väljendusoskus ei jõua alati mõttele järgi. kui palju piinlikke olukordi see sinu koduses majapidamises on tekitanud? helista ja räägi mulle!

No comments: