Tuesday, November 10, 2015

Siis kui veel suvi oli ja mul nats parem tuju oli ja "Scotty doesn't know" stiilis lugu tahtsin kirjutada...

Hangime parast 5t

Istun laua taga
Ma ei ole kodus
Pea on veidi norus
Järgnev lugu mul tuleb otse torust

Vaatan kella seiereid
Nad liiguvad kui teod
Niiskeks lähvad peod
ja mõtlen kuidas näää-daaa-laaa-vaaaa-heeetuuusel
käisin ma PEOL
PEOL
PEOL
PEOL PEOL PEOL

Tahaks seda korrata
aga ei saaaaaa
sest pole halba ilma heata
ilu ilma veata
KUID SIIS mu sõber teatab...

Ref: Kell on 1 2 3 4 ja siis tuleb 5
parast mida ytled ja mis siis sest
Me ju hangime
Shalalallaaa
Me ju hangimeeeeeee

Oi sa vahi,
kell sai viis
Pakin ennast kiirelt KOKKU
KOKKU
KOKKU
KOKKU KOKKU KOKKU

Et saaks kauem suga hängida
õues veidi rohkem mängida
ja siis veel teha bändi ka
võib-olla minna sängi jaaaaaaa

Ref: Kell on 1 2 3 4 ja siis tuleb 5 parast mida ytled ja mis siis sest
Me ju hangime
Shalalallaaa

Me ju hangimeeeeeee

No comments: