Tuesday, November 10, 2015

Siis kui augustis perseiitide sadu oli ja mu sõbranna koer taevasse ei vaadanud...


Eeskujuks see lugu: 

Miks koerad tähti ei vaata

Istusime kord Billyga verandal
Billy oli koer
Mina olin inimäänäää
ütlesin siis nääää
kuidas nii ilus taevas

Billy vaatas taevasse
Kosmosest tulid ta ajju motted kui laevasse
Ta tegi seda koos oma inimestegaaa
Kes kahjuks sellest aru ei saa

Billy, sa ytled billy, sa ytled tahed
Ma naen neid vahe
Ref: A B C D E F G,
nae seal ju linnutee
Galaktikaaa
Galaktikaaa

Kuid siis lahkuma pidime Billyst
ja tema oli kurb
jah ta oli kurb
Sest nähtamatu elektrikarjus piiramas on tema
terr – i – tooriumit

Billy näeb välja küll nunnu
kuid kuulsin lugu
jah ma kuulsin lugu
kuidas kord murdis kassi ta
see on küll kurb
kuid nii ta tegi jaa

Billy, sa ytled billy, sa ytled tahed
Ma naen neid vahe
Ref: A B C D E F G,
nae seal ju linnutee
Galaktikaaa
Galaktikaaa

Billy on suur
jah ta on väga suur
kui võrrelda teda planeediga
ma ütleks et ta kui Merkuuuuuur

Oih siin ma tegin vist vea
sest avanud ma vikipeedia
nägin et ma pole eriline teadja
sest Merkuur sa vahi
on küll üle prahi
kuid siiski väikseim planeet meil
siin päikesesüsteemis hei!

Billy, sa ytled billy, sa ytled tahed
Ma naen neid vahe
Ref: A B C D E F G,
nae seal ju linnutee
Galaktikaaa

Galaktikaaa


No comments: